Conorin Isännöinti – Kiinteistönomistajan paras kaveri

Isännöinti toimii parhaillaan, kun et edes huomaa sen olemassaoloa. Toisin sanoen kiinteistössä kaikki toimii juuri kuten pitääkin, vuodesta toiseen.
Kiinteistö on merkittävä sijoitus, joka tarvitsee jatkuvaa huoltoa ja ylläpitoa. Kun kiinteistön isännöinti toimii, on kiinteistön omistaja tyytyväinen ja sijoitus turvassa.

Myös kiinteistön hallinnassa tai isännöinnissä hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Meidän lähtökohtamme on aina yhdessä asiakkaamme kanssa keskustella isännöinnin tavoitteet ja tehtävät alusta asti selväksi. Näin kiinteistönomistajan odotus ja tuotettu palvelu kohtaavat.

”Meillä isännöitsijä on kuin ystävä, joka ajaa asiat loppuun saakka esteistä huolimatta”

Yhtä tärkeää omistajalle on, kuinka kohteiden tuottavuus saadaan nousemaan ja mahdolliset riskit hallitaan. Yhteistyöllä varmistetaan myös vuokralaisille pitkäaikaiset ja laadukkaat toimitilat, jotka mahdollistavat keskittymisen omaan liiketoimintaan, ilman toimitilamurheita. Conorin-isännöintisopimus antaa omistajalle turvan, että hänen omaisuudestaan pidetään huolta, ilman että asiakkaan tarvitsee käyttää omia resurssejaan sijoituksensa arvonkehityksen ja tuoton optimointiin.

Kiinteistön elinkaariajattelu ja tyytyväiset asiakkaat

Conorin tarjoaa omistaja/sijoittaja-asiakkailleen täyden palvelun kiinteistösijoitusratkaisuja, jotka sisältävät optimaalisen talouden hallinnan kiinteistöyhtiöissä. Kiinteistön kulurakennetta tarkkaillaan jatkuvasti ja sen kehityksestä raportoidaan säännöllisesti. Toimivan ja ajantasaisen seurannan avulla saadaan tietoa kustannusmuutoksista sekä mahdollisista kassavirtariskeistä, jolloin niihin on mahdollista puuttua nopeasti ja tehokkaasti ennen kuin ne aiheuttavat ongelmia. Lisäksi Conorin huolehtii kiinteistöjen elinkaaren eri vaiheiden edellyttämistä korjaus- ja uudistamistoimenpiteistä sekä kilpailuttaa ja valitsee parhaat yhteistyökumppanit korjaustoimenpiteisiin.

Tämän ohella Conorin valitsee tarvittaessa sopivimmat vuokralaiset kiinteistöihin ja huolehtii näiden ja omistajien välisestä yhteydenpidosta. Päämääränä on pitää kiinteistössä vuokralla olevat asiakkaat tyytyväisinä ja luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita kaikkien asiakasryhmien välillä. Näin saadaan painettua vaihtuvuudesta aiheutuvat kulut mahdollisimman alhaisiksi.